Banki głosów to internetowe serwisy, za których pośrednictwem można szybko wyszukać odpowiedniego lektora do realizacji różnych projektów. Zobacz, jak najczęściej używane są banki głosów!
1. Reklamy telewizyjne i radiowe
Za pośrednictwem serwisów typu bank głosów można bardzo łatwo i szybko wyszukać odpowiedniego lektora, który będzie mógł wystąpić w reklamie telewizyjnej albo radiowej.
W serwisach tych można znaleźć wielu lektorów, kobiety i mężczyzn, a także dzieci i młodzież, w tym również osoby, które mają duże doświadczenie oraz rozpoznawalne głosy, co pozwala na uzyskanie jeszcze lepszych efektów promocji.
2. Automatyczna sekretarka
Wiele firm poszukuje głosów do automatycznej sekretarki za pomocą banków głosów, która będzie witała dzwoniących oraz będzie pomagała w połączeniu się z odpowiednim działem.
Profesjonalny lektor może sprawić, że automatyczna sekretarka firmy będzie wtedy brzmiała jeszcze lepiej, co pozwoli na stworzenie fachowego wizerunku wśród klientów i może sprawić, że firma będzie wtedy lepiej postrzegana przez klientów oraz przez kontrahentów.
3. Szkolenia
Kolejnym zastosowaniem, jaki ma bank głosów – https://www.cofeina.com.pl/ są różnego rodzaju szkolenia oraz instruktaże w formie filmów oraz animacji.
Lektor w takich materiałach może podłożyć swój głos pod lektora i zaprezentować po kolei, jak wykonywać określone czynności, jak zadbać o właściwy poziom bezpieczeństwa w trakcie ich prowadzenia, może zaprezentować sposób działania różnego rodzaju maszyn oraz urządzeń. Dzięki temu widzowie mogą lepiej zapoznać się z materiałem i skuteczniej go zapamiętać.
4. Filmy i seriale
Kolejnym zastosowaniem banków głosów lektorskich są filmy i seriale, w których występują lektorzy, między innymi zajmują się podkładaniem głosów pod bohaterów, narratora.
W bankach głosów można bez większych problemów znaleźć lektorów, którzy mogą uczestniczyć w różnych filmach i serialach, zarówno lektorów rozpoznawalnych, jak i tych mniej znanych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę, ale mogą pochwalić się interesującym głosem.
5. Prezentacje
W końcu do popularnych materiałów, jakie realizuje się za pośrednictwem banków głosów, zaliczane są również różnego rodzaju prezentacje, na przykład prezentacje produktów, usług czy firm, które mogą być wyświetlane podczas różnych wydarzeń, na przykład targów czy konferencji.
Oczywiście, z użyciem banków głosów można również zrealizować wiele innych materiałów, między innymi jingle, nagrania do multimediów, na przykład gier komputerowych, aby wspomnieć tylko o niektórych z nich.
Brak komentarzy
Zostaw komentarz